مرکز نوآوری بازی و سرگرمی‌های ایرانی  اسلامی "مهاد" یک‌ محفل دانش بنیان در حوزه بازی و فناوری‌های دیجیتال کودک و خانواده است.

این مجموعه دارای مجوز موسسه فرهنگی هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی دیجیتالی است که به مرکزیت شعبه اصلی در شیراز و ایجاد دو شعبه اداری در شهرهای تهران و مسقط(پایتخت عمان) مشغول فعالیت است. عضویت در شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های صنایع خلاق و ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای در سابقه فعالیت این موسسه فرهنگی دیده می‌شود.

این مجموعه جزء اولین مجموعه‌های تولید بازی و شبیه‌سازی در حوزه‌ شبیه‌سازهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در جنوب کشور است که سهم بسزا و تاثیرگذاری در این‌حوزه از فناوری‌ها را داراست.

پیاده‌سازی پلتفرم ۱۵ زبانه کتاب تعاملی محموعه کامل "قصه و بازی‌های قرآنی"، بازی ″دختران‌ایران″، کتاب مصور تعاملی مشاهیر ایران ″مردان ماندگار″ بازی تلفن همراه ″محله باصفا″، بازی تلفن‌ همراه ″نبردهور″، بازی ۳ بعدی تاریخی ″بردیا″، بازی رایانه‌ای ″میراث‌پدربزرگ″ و بازی "کودکان اربعین" و برگزاری و مدیریت دبیرخانه‌های رسانه‌ای و بازی و پویانمایی در چند دوره جشنواره ملی و استانی، بخشی از مهمترین فعالیت‌ها و تولیدات این مرکز طی چند سال اخیر است.

نگاه مرکز نوآوری مهاد در کنار توسعه صنعت بازی‌سازی و عرضه بازی‌های جذاب و پرمحتوا با موضوعات ملی- ارزشی، تمرکز به بازارپردازی و تولید محصولات جانبی شامل ساخت بازی‌های رومیزی، تولید لوازم تحریر، عروسک و محصولات اتاق کودک بر مبنای محصولات و شخصیت‌های قهرمان بازی‌های درحال تولید است. به همین جهت این مجموعه علاوه بر توجه به حوزه فنی در خصوص توسعه مفاهیم ارزشی و محتوایی و شخصیت پردازی قهرمان‌های ملی و دینی درحال انجام امور مربوط به بازارپردازی محصولات است.

این‌ مرکز تاکنون در 30 جشنواره ملی و بین‌المللی حائز رتبه و مقام‌های برتر جشنواره‌ای برای محصولات خود شده است.

سوالات متداول

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.