مرکز نوآوری بازی و سرگرمیهای ایرانی اسلامی "مهاد" یک محفل دانش بنیان در حوزه بازی و فناوریهای دیجیتال کودک و خانواده است.
این مجموعه دارای مجوز موسسه فرهنگی هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی دیجیتالی است که به مرکزیت شعبه اصلی در شیراز و ایجاد دو شعبه اداری در شهرهای تهران و مسقط(پایتخت عمان) مشغول فعالیت است. عضویت در شرکتهای دانشبنیان و شرکتهای صنایع خلاق و ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در سابقه فعالیت این موسسه فرهنگی دیده میشود.
این مجموعه جزء اولین مجموعههای تولید بازی و شبیهسازی در حوزه شبیهسازهای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در جنوب کشور است که سهم بسزا و تاثیرگذاری در اینحوزه از فناوریها را داراست.
پیادهسازی پلتفرم ۱۵ زبانه کتاب تعاملی محموعه کامل "قصه و بازیهای قرآنی"، بازی ″دخترانایران″، کتاب مصور تعاملی مشاهیر ایران ″مردان ماندگار″ بازی تلفن همراه ″محله باصفا″، بازی تلفن همراه ″نبردهور″، بازی ۳ بعدی تاریخی ″بردیا″، بازی رایانهای ″میراثپدربزرگ″ و بازی "کودکان اربعین" و برگزاری و مدیریت دبیرخانههای رسانهای و بازی و پویانمایی در چند دوره جشنواره ملی و استانی، بخشی از مهمترین فعالیتها و تولیدات این مرکز طی چند سال اخیر است.
نگاه مرکز نوآوری مهاد در کنار توسعه صنعت بازیسازی و عرضه بازیهای جذاب و پرمحتوا با موضوعات ملی- ارزشی، تمرکز به بازارپردازی و تولید محصولات جانبی شامل ساخت بازیهای رومیزی، تولید لوازم تحریر، عروسک و محصولات اتاق کودک بر مبنای محصولات و شخصیتهای قهرمان بازیهای درحال تولید است. به همین جهت این مجموعه علاوه بر توجه به حوزه فنی در خصوص توسعه مفاهیم ارزشی و محتوایی و شخصیت پردازی قهرمانهای ملی و دینی درحال انجام امور مربوط به بازارپردازی محصولات است.
این مرکز تاکنون در 30 جشنواره ملی و بینالمللی حائز رتبه و مقامهای برتر جشنوارهای برای محصولات خود شده است.
سوالات متداول
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.